"המלחמה היא על חיי אדם"

איתי גדסי No Comments on "המלחמה היא על חיי אדם"

ראשי הרשויות ביו"ש באוהל המחאה של המשפחות השכולות מול מעון ראש הממשלה: מצטרפים לשביתת הרעב של המשפחות השכולות

מאהל המחאה צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראשי הרשויות מועצת שומרון, בית אריה וקרית ארבע הודיעו היום (ראשון) כי הם מצטרפים לשביתת הרעב מול בית ראש הממשלה. הודעתם באה לאחר שהמשפחות השכולות הודיעו אמש על פתיחת שביתת הרעב מול בית ראש הממשלה.

אוהל המחאה מול בית ראש הממשלה הוקם לפני כשבועיים, לאחר שראש הממשלה הבטיח פעם אחר פעם בתקשורת כי יתוקצבו כבישים עוקפים ביהודה ושומרון, אמצעי ביטחון ליישובים בהם גדרות אינדיקטיביות ומצלמות אותם דורש הצבא בכדי למנוע חדירות לישובים ופיגועים כפי שקרה למשפחת סולומון בחודש יולי האחרון, ואמצעי בטחון בכבישים בהם תאורה וקליטה סלולארית ובכך למנוע פיגועים מסוג הפיגועים של ברוך מזרחי הי"ד אז חיפש המחבל מקום ללא קליטה סלולארית לבצע את הפיגוע. על אף ההבטחות אף אחת מההבטחות לא תוקצבה. ומדובר בסך של 1.2 מליארד שקלים סך הכל המיועדים להצלת חיי אדם.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הסביר את ההחלטה: "בלב כבד אנחנו מכריזים על הצטרפותנו לשביתת הרעב. כואב לנו מאוד אבל המלחמה הזו היא למניעת משפחת השכול הבאה אני קורא לראש הממשלה לא להסתפק בהצהרות לתקשורת ולהעביר שורה תקציבית לטובת הכבישים העוקפים אמצעי הביטחון בישובים ובכבישים".

ראש מועצת בית אריה, אבי נעים אמר: "המשפחות השכולות נפגעות הטרור ואנו ראשי המועצות קיבלנו החלטה להחריף את המאבק ולהתחיל בשביתת רעב החל מהיום ללא מגבלת זמן על מנת לנסות ולקבל תשובות ברורות ולוחות זמנים מראש הממשלה. המאבק שלנו הוא מאבק על החיים, לי ברור שהדברים בסופו של דבר יתממשו, אך חשוב שזה יקרה מהר לפני הפיגוע הבא והמשפחה השכולה הבאה. אדוני ראש הממשלה, אנו התומכים שלך, אנשי ההתיישבות והימין, ממשיכים לשבת על המדרכה מול ביתך בבלפור והחל ממחר גם שובתים רעב עם בקשה בסיסית – ביטחון למשפחות שלנו".



0 תגובות